sobota, 21 lutego 2015

Papier ma moc!

Papier ma moc!

Uwielbiam spisywać różne myśli na papier, drobiazgi, krótkie zdania, postanowienia, listy spraw do załatwienia i wyzwań do zrealizowania. Lubie na kartce papieru szkicować układ mebli w pokoju i projektować co gdzie ma być. Kocham papier, uwielbiam notesy, zeszyty, kolorowe karteczki, teczki, skoroszyty, bruliony, długopisy, ołówki i gumki. Oczy mi się świecą w sklepie "papierniczym". Jeśli mam jakieś zboczenie to definitywnie jest nim kartka papieru i wszystko inne czym można nanieść na nią zmiany. Nie mam żadnych specjalnych zdolności plastycznych czy pięknego charakteru pisma mam za to tak wiele myśli w głowie które lubię na ten papier przelewać.
W wielu artykułach o rozwoju osobistym czytałam, że pierwszym krokiem do wprowadzenia zmian w życiu lub do zrealizowania zakładanych sobie celów jest właśnie spisanie ich. Wielokrotnie spisywałam sobie różne listy np. miejsc na świecie które chciałabym zobaczyć, rzeczy których chciałabym doświadczyć, planów do zrealizowania itd.. Sporą część udało się zrealizować. Jednak jest cała masa przez które nie mogę przebrnąć. Kolejnymi krokami przybliżającymi do zamierzonego efektu jest wyznaczenie zadań i dat ich realizacji i tu podpisuję się rękami i nogami że jeśli to zrobimy to jesteśmy już bardzo blisko celu. Zamierzam w dalszych postach umieścić kilka takich list i choć na razie nikt tu nie zagląda to może z czasem odwiedzi mnie tu jakaś dobra dusza i skutecznie nagada mi żebym w końcu wywiązała się ze swoich postanowień:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz